Instagram Dla Firm

Korzyści dla firmy

Coraz więcej firm jest obecnych na Instagramie i wykorzystuje go do promocji marki. To już nie tylko wrzucanie zwykłych, nie powiązanych ze sobą zdjęć, ale przemyślana strategia komunikacji firmy, która ma na celu przyciągnąć nowych klientów.

Dodatkowy kanał sprzedaży

Instagram dla firmy będzie dobrym dodatkowym kanałem sprzedaży, jeżeli jest obecna tutaj Twoja grupa docelowa.

Nawiązanie relacji z odbiorcą

Na Instagramie możesz bardzo łatwo nawiązać bliskie relacje z odbiorcą. Pokazując mu kulisy swojej firmy, zdobędziesz jego zaufanie.

Promocja firmy

Jak pokazują badania, Instagram odnotowuje 15x większe zaangażowanie niż Facebook. Dlatego warto zainteresować się promocją firmy poprzez ten kanał.

Zwiększenie rozpoznawalności

Budując wizerunek firmy na Instagramie zwiększasz jej rozpoznawalność i prawdopodobieństwo, że klient zainteresuje się marką.

Jak wygląda współpraca?

Brief

Aby działania na Instagramie przynosiły efekty, potrzebujemy jak najwięcej informacji o firmie. Dlatego tak ważna jest dla nas rozmowa o oczekiwaniach, celach i pomysłach firmy.

Analiza

Informacje, które uzyskujemy od klient zawsze zestawiamy z naszymi analizami, z tym jak firma postrzegana jest na zewnątrz i jak wygląda grupa docelowa marki.

Strategia

Prowadzenie Instagrama oparte powinno być na jasno sprecyzowanej strategii komunikacji. Dzięki temu każde działania będzie można analizować i optymalizować.

Zakres usług

Aby o firmie było głośno i cieszyła się dużą rozpoznawalnością potrzebne są jej odpowiednie działania i kompleksowa ich obsługa.

Strategia komunikacji

Prowadzenie Instagrama powinno być spójne z resztą działań firmy, dlatego naszą pracę zaczynamy od stworzenia strategii komunikacji dopasowanej do osobowości marki.

Obsługa profilu

Aby firma zbudowała wokół siebie zaangażowaną społeczność musi pamiętać o interakcji z klientami, dostarczając im interesujący content. My pomagamy naszym klientom nad tym wszystkim zapanować.

Tworzenie contentu

Content umieszczany na Instagramie powinien być spójny z wizerunkiem firmy. Tylko w taki sposób odbiorca zapamięta na dłużej markę.

Kampanie reklamowe

Od niedawna firmy mogą swój budżet na Instagramie wykorzystać na działania reklamowe. Zwiększa się dzięki temu możliwość dotarcia na przykład z ofertą do potencjalnych klientów.

Monitoring, analityka, raportowanie

Warto obserwować co mówią o nas inni lub wrzucają zdjęcia z naszym produktem. Dzięki temu możemy wchodzić w interakcję z klientem, który na pewno to doceni.

Przeprowadzanie konkursów

Instagram dla firm to dobre miejsce do przeprowadzania konkursów. Ciekawa forma może zaangażować wielu odbiorców, którzy później mogą stać się nowymi klientami.